Serwis Kurier Kolejowy wykorzystuje pliki cookies. Pliki te są niezbędne do prawidłowego działania strony.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. (Polityka cookies)
Wiadomości
Partner działu:

10.10.2013 11:44

KZN Bieżanów

Rozjazdy na „wiedence” od KZN Bieżanów

Fot. KZN Bieżanów

Prawie 150 rozjazdów kolejowych zostanie zabudowanych przez spółkę KZN Rail na odcinku Koluszki-Częstochowa linii kolejowej nr 1. Znaczną część z nich wyprodukuje lider Grupy KZN Bieżanów – spółka Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”.

Realizowane już od miesiąca zadanie jest efektem umowy pomiędzy generalnym wykonawcą inwestycji „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu  technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” - konsorcjum  firm Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „POL-AQUA” (lider), Dragados S.A; Vias y Construcciones S.A. oraz  Electren S.A., a obiema ww. spółkami Grupy KZN Bieżanów. W wyniku porozumienia do końca pierwszej połowy 2015 roku KZN Rail kompleksowo zabuduje roku 142 rozjazdy kolejowe.

- Tak duża ilość rozjazdów do zabudowy, to dla nas bardzo ciekawe wyzwanie inwestycyjne. Tym bardziej, że są to zróżnicowane konstrukcje wśród, których są rozjazdy o promieniu 500 metrów czy rozjazdy typu Rkpd  – mówi Grzegorz Leszczyński, Prezes Zarządu KZN Rail. –  Ale ten kontrakt, to dowód, że oferta wyspecjalizowanej w zabudowie węzłów stacyjnych i głowic rozjazdowych spółki, w krótkim czasie znalazła istotnych odbiorców na rynku kolejowym – zaznacza Leszczyński.

Łatwość z jaką KZN Rail wszedł do tego trudnego przecież sektora wynika z oparcia jakie stanowi dla niego Grupa KZN Bieżanów, a zwłaszcza jej lider Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”. – To dobry przykład tego jak nasza kompleksowa oferta wpasowuje się w oczekiwania rynku. Kontrahenci mogą zlecać na nam produkcję i zabudowę rozjazdów, czyli newralgicznych i skomplikowanych elementów na szlaku kolejowym – podkreśla Michał Gawroński, dyrektor handlowy KZN „Bieżanów” – Dodatkowo poprzez pozostałe spółki grupy kapitałowej oferujemy im wszystkie istotne elementy kolejowej nawierzchni, a w ramach rozbudowywanej sekcji mostowej także produkty i usługi związane z obiektami inżynieryjnymi na kolejowym szlaku – wylicza Gawroński.

Komentarze
znawca14.10.2013 15:30
...w koncu kolejarze pomysleli o tym zeby szlaki zabudowywac jasnym kruszywem, a nie tym ciemnym badziewiem!
Gratulacje!

Dodaj komentarz
Autor:

Wpisz kod z obrazka:

Treść komentarza:
Redakcja portalu kurierkolejowy.eu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników.

Newsletter
Wpisz swój e-mail, by regularnie otrzymywać newsy o wszystkim, co w branży kolejowej najważniejsze.